☰ Menu
Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Środa 16.10.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Składanie dokumentów

Składanie dokumentów odbywa się w kancelarii Kuratorium Oświaty w Poznaniu (pok. 339 bud. B, III piętro)

Dokumenty można również przesłać:

  • listownie na adres:

Kuratorium Oświaty w Poznaniu
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań


Kancelaria przyjmuje korespondencję skierowaną do:
 

  • Wielkopolskiego Kuratora Oświaty,

  • wicekuratorów oświaty,

  • urzędu i komórek organizacyjnych,

  • rzecznika dyscyplinarnego i komisji dyscyplinarnej dla nauczycieli działających przy Wojewodzie Wielkopolskim,

  • rzecznika dyscyplinarnego i komisji dyscyplinarnej dla członków korpusu służby cywilnej.


Korespondencję kierowaną do delegatur urzędu przyjmują właściwe terytorialnie i rzeczowo sekretariaty tych delegatur.


Zgodnie z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r., poz. 2096, ze zm.) treść kierowanej korespondencji winna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko),

  • adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica),

  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.


Kuratorium Oświaty załatwia sprawy bez zbędnej zwłoki jeżeli posiada wszystkie wymagane dokumenty oraz informacje potrzebne do jej załatwienia.

W przypadku spraw bardziej skomplikowanych lub wymagających uzupełniania o dodatkowe dowody lub wyjaśnienia termin rozpatrzenia sprawy może ulec wydłużeniu.

Wytworzył:
Magdalena Świerkowska
Udostępnił:
Anna Kaźmierczak
(2011-05-02 10:01:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Magdalena Świerkowska
(2019-10-04 08:38:34)
 

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X